‘Legenda o Tarzanu’: Prenatrpan i nedorađen

Piše: Tajana Makar

tarzan „U filmu Legenda o Tarzanu postoji odlična pustolovna priča, no film je prenatrpan i nedorađen pa ne uspijeva zadiviti gledatelje. Iako je pohvalno što se nastoji filmu pružiti dublju razinu tako što se referira na Hudsonovu verziju (gdje je Tarzan zamišljen kao heroj koji se bori protiv kolonijalizacija) te je film u tome djelomično uspješan, dijelovi priče i tehničke komponente jednostavno ne uspijevaju stvoriti povezanu cjelinu“, recenzira tako Screen Rant najnoviji film o Tarzanu.

Jedan komentar za “‘Legenda o Tarzanu’: Prenatrpan i nedorađen

• Lala says:

Sudeći po onome što se dalo pročitati, Screen Rant kao i mnogi drugi američki i ostali kritičari jednostavno nisu željeli da ovaj film uopće bude snimljen (valjda im smeta priča o velikom bijelom heroju, koju, iskreno govoreći, u ovom filmu teško da možemo primijetiti, režiser i scenaristi su očito nastojali biti politički korektni koliko su mogli, imajući u vidu nezahvalnu temu).
    Žestina kojom su se kritičari obrušili na ovaj film je zaista bila nevjerovatna pa čak i komična. Kao da je riječ o ozbiljnom političkom eseju a ne ljetnoj zabavi kojoj su režiser i scenaristi pokušali dati i neki malo realniji okvir (skrenu pažnju na užase u kolonijalnom Kongu), a pri tom ostati bar malo vjerni duhu knjiga Edgara R.B. Film je dobar, na momente uspori, ali općenito govoreći solidna ljetna zabava (avanturistički na malo starinski način) – u svakom slučaju bolji od mnogih drugih akcijskih filmova koje se moglo pogledati ovog ljeta. Kiritka mu nije naklonjena, ali sudeći po Rotten Tomatoes ocjenama, publici se puno više svidio (a već je zaradio preko 200 miliona dolara, a još nije počeo da se prikazuje u svim zemljama).