Što vole mladi? Smosh!

Piše: Jelena Androić

Kanal Smosh na YouTubeu ima najviše pretplatnika (6,8 milijuna) i preko dvije milijarde pogleda. And counting.

Podaci su to koje iznosi VidStatsX, analiza pretplatnika YouTubea, a nije ih teško ni provjeriti, ode se na kanal i brojke su prilično uočljive.

Što je to najgledanije na Youtubeu? Komični teen videi dvojca Anthonyja Padillae i Iana Hecoxa, koji iz nekog razloga sadržajem odgovaraju velikom broju korisnika.

Kompanija iza projekta zove se Alloy Digital, a s dvojicom osnivača, Padillaom i Hecoxom, počeli su raditi u srpnju 2011.

Kanal Smosh se na YouTubeu pojavio 2005., kad im je jedan od prvih videa bila tema iz Pokemona koja je ubrzo postala hit. Od te se 2005. Smosh razvio u pravu malu kompaniju od čak 5 kanala: jedan prenosi komičare na španjolskom jeziku, drugi je posvećen animiranim serijama (Shut Up! Cartoons), dok je jedan od najgledanijih Smosh Games koji se sastoji i od Let’s Play – mjesta s recenzijama video igara i vijesti vezanih za video igre – te ima više od 10 milijuna pretplatnika. Međutim baza je kanal Smosh na kojem su Padilla i Hecox glavni junaci, a koji će vam svakog petka servirati nešto novo.

Inače, kanalu je gledanost porasla za 40 posto otkad su ga u svoj portfolio upisali Alloy Digital, a među oglašivačima se danas nalaze Ubisoft, Electronic Arts i Nestle.

Leave a Reply

Your email address will not be published.