Devil May Cry

Piše: Deni Zgonjanin

Moram priznati da je već bilo i vrijeme da se Devil May Cry prenese na ekran, zato jer je svima koji su igrali tu kultnu japansku igru jasno da ima sve preduvjete da bude blockbuster. Količina akcije u igri je bolesna te vam razvija ovisnost pomoću odličnog gameplayja te nabrijane glazbe, čime je osvojila milijune ljudi na planeti te prodana u 10 milijuna primjeraka (svi nastavci) diljem svijeta.

Zanimljivost vezana za nju je da su igru radili kao 3. nastavak Resident Evil franšize, no po završetku su proizvođači vidjeli da baš i ne liči na RE, pa su ju izdali kao zasebnu igru i uspjeli… Radnja se vrti oko Dantea, mladića koji kolje demone kako bi osvetio majčinu smrt od strane istih. Screen Gems je otkupio prava za ekranizaciju te zaposlio scenarista Kylea Warda (napisao scenarij za adaptaciju Kanea & Lyncha) da napiše scenarij dostojan tako unosne franšize.

Hollywood može biti zahvalan proizvođačima video igrica zato jer bi bez njih tvornica snova bila puno lakšeg novčanika, čega su najbolji primjer Resident Evil filmovi koji su do sada u svijetu zaradili oko 600 milijuna dolara. Naravno ta franšiza nije gotova sa RE: Afterlife zato jer se planira još jedan nastavak….

Leave a Reply

Your email address will not be published.