Brešan planira snimiti remake ‘Tko pjeva zlo ne misli’?!

Piše: Sven Mikulec

f

Nakon što je prošle godine svojom Svećenikovom djecom ostvario jedan od najvećih, ako ne i apsolutno najveći uspjeh suvremenog hrvatskog filma, kad je ušao u finale izbora za najbolju europsku komediju godine (morao priznati poraz Susanne Bier i njenom filmu Sve što trebaš je ljubav), Vinko Brešan priprema sljedeći projekt, koji bi mogao šokirati domaću javnost.

“Intenzivno radim na modernoj verziji Golikovog klasika Tko pjeva zlo ne misli“, otkrio nam je sinoć u kasnonoćnom dopisivanju. „Prelijepa je to priča kojoj, vjerujem, mogu dati malo daška suvremenosti i svježine.“

Popularna priča o zgodama i nezgodama zagrebačke obitelji Šafranek redatelja i scenarista Kreše Golika 1970. godine osvojila je domaću publiku, a u desetljećima koja su uslijedila stekla je status kultnog, nedodirljivog filma. Dobro, o ovoj nedodirljivosti očito možemo raspravljati.

„Shvaćam skepsu prosječnog hrvatskog gledatelja. Ni sam nisam oduševljen kad vidim sramote poput Van Santovog Psiha ili one bruke s Nicolasom Cageom, kako se zvao film… nešto s prućem. Ali moj će pristup biti osjetno drukčiji od Golikova, i na kraju filma publika će, garantiram vam, kino napustiti zadovoljna.“

U glavnim ulogama Brešan je zamislio Gorana Navojca, Zrinku Cvitešić i Gorana Bogdana, ali, kako sam kaže, treba s njima sjesti još jednom za isti stol i riješiti detalje. Načelno su, čini se, pokazali interes.

Svoju sposobnost da nanjuši što domaćoj publici treba Brešan je pokazao svojim posljednjim filmom – Djecu se generalno smatra najgledanijim hrvatskim filmom ovog tisućljeća, s više od 150.000 kino gledatelja. Ova bi odluka, međutim, mogla uzrujati fana ili dva. Od same riječi rimejk većini se diže kosa na glavi.

 

Ova je vijest objavljena u sklopu FAKe.hr-a, FAK-ovog prvog aprila. Ništa od remakea, nasreću.

3 komentara za “Brešan planira snimiti remake ‘Tko pjeva zlo ne misli’?!

  • Znači gotovo je, iscrpili smo sve ideje (nemoguće) i sada se i mi bacamo na remake jednog obljubljenog filma, koji bi se danas bez pol frke mogao pustiti u kina i napravio bi minimalno 50k gledatelja, bez uložene kune u marketing i promociju. :)

  • raso says:

    Sta je sledece? Da se napravi rimejk Maratonaca i Ko to tamo peva?

  • DS says:

    Lipo san reka da oni što guraju hlapiće, sonje i bikove skužili marketing. Eto ga i potvrde.

Leave a Reply

Your email address will not be published.