Get Him to the Greek

Get Him To The Greek (2010.)

Redatelj: Nicholas Stoller

Glume: Jonah Hill, Russell Brand, Rose Byrne, Elisabeth Moss

Ocjena:  6

Nekad krajem 90-ih godina prošlog stoljeća, izvjesni gospodin Judd Apatow je kreirao humorističnu seriju sa dramskim elementima – Freeks & Geeks. U seriji su se pojavili Linda Cardellini, Jason Segel, Seth Rogen, James Franco itd. Danas, većina tih glumaca je na holivudskoj A listi ili jako blizu.

Jason Segel, mnogima poznat po ulozi Marshall u seriji How I Met Your Mother , godinama je pokušavao napisati scenarij, slao prve draftove svom mentoru Apatowu, no tek nakon što je, navodno, doživio i preživio naked break-up te taj (ne)sretni događaj prenio na papir, tek tada je u svojim rukama imao blago koje je kasnije postalo Forgetting Sarah Marshall, jedna od najzabavnijih komedija koju nam je isporučio Hollywood u posljednih nekoliko godina. U tom scenariju mjesto je našao Aldous Snow, nezaustavljiva rock zvijezda i seks mašina, čovjek koji tumači jednu od glavnih uloga u ovom filmu.

Neki od najsmiješnijih dijelova tog filma su bili upravo Aldous Snow (Russell Brand) i opsesivni obožavatelj Aaron (Jonah Hill). Kako je Hollywood poznat po mužnji zlatne koke do krajnjih granica, odobrili su svojevrsni spin-off samog filma i mi smo tako – srećom, rekao bih – dobili Get Him To The Greek.

Aaron je mladić zaposlen u diskografskoj kući, živi mirnim životom sa svojom djevojkom Daphne (Elisabeth Moss), liječnicom koja nikad nije kod kuće… Jednog lijepog dana njegov šef, Sergio (Puff Daddy), odluči mu dati priliku da dovede Aldousa Snowa u Greek Theater u Los Angelesu ne bi li bend odsvirao jedan koncert za obožavatelje – deset godina nakon trijumfalnog koncerta,  u vrijeme kad su Infant Sorrow, Aldousov bend, bili na vrhu popularnosti. Nekoliko godina kasnije, Infant Sorrow snimaju album »African Child« koji je, prema Rolling Stoneu, iza gladi i rata najviše naškodio Africi. Simpatični debeljuca Aaron kreće na put svog života, jerbo – čeka ga legendarni rocker koji je, pritom, drogeraš i troublemaker prve klase koji, oh the clichee, i dalje pati za svojom bivšom ljubavi Jackie Q (prelijepa Rose Byrne).

Ako izuzmemo ponešto praznog hoda u filmu (a to je najčešće u trenutcima kada film pokušava biti dubok i kada protagonisti dođu do zida i zasljepljujuće realizacije vlastitih grešaka), film je zbilja zabavan, duhovit i zapravo pokazuje zašto je Apatow (koji je i ovdje producent) postao jedan od najjačih ljudi u Hollywoodu (u svijetu inteligentne dramedije, bar). Redatelj – u ovom slučaju i scenarist – Nicholas Stoller dopušta svojim glavnim glumcima da se razmašu i improviziraju što je dobra stvar jer Jonah Hill i Russell Brand najbolje funkcioniraju kada im se dopusti prostor za manevriranje. Usput, a to je ono što najviše fascinira, iznimno duhovit nastup  Puff Daddya/P. Diddya/Diddya/Sean Combsa – kako god se već zove ovih dana.

Više ovakvih komedija koje raspolažu i inteligentnim doskočicama i najjednostavnijim ‘slapstick’ humorom ne bi škodilo. Nakon prvih godina nultih, dominacije nekog novog ‘rat packa’ u kojem su bili Stiller, Wilson, Ferrell i Vaughn, sredinom desetljeća se javlja Apatow sa svojim The 40 Year Old Virgin i potpuno preuzima ulogu novog vođe, predstavlja Rogena, Franca, Rudda, Hilla i Baruchela… Ima nade.